1. حساب کاربری
۱-۱- تمامی قوانین و شرایط همکاری با پرداخت 3 علاوه بر موارد مندرج در این توافق نامه، تابع شرایط و قوانین مراجع قضایی و ذی صلاح جمهوری اسلامی ایران (از جمله قوانین پلیس فتا و کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه که در نشانی https://internet.ir/law.html ثبت شده است)، می باشد.
۲-۱- کاربران حقیقی و حقوقی موظف به درج اطلاعات دقیق و کامل (شامل: نام، نام خانوادگی، کد ملی، آدرس، کدپستی، شماره ثابت، شماره همراه و ایمیل) هنگام تکمیل فرم ثبت نام ناحیه کاربری پرداخت 3 و به روز رسانی تمام موارد مورد نیاز پس از هر تغییری می باشند و در غیر این صورت مسئولیتی بر عهده پرداخت 3 نخواهد بود.
۳-۱- به منظور احراز هویت کامل کاربران، هنگام درج سفارش یا بازه های زمانی متفاوت نیاز به برقراری تماس تلفنی و یا ارائه مستندات جهت تایید حساب کاربری می باشد که کاربر ملزم به ارائه مستندات مذکور و هماهنگی در این زمینه می باشد و در غیر این صورت امکان ارائه خدمات و یا پیگیری های ثانویه نخواهد بود.
۴-۱- جهت دریافت اطلاع رسانی ها و… از طریق ایمیل لازم است ایمیل ناحیه کاربری به نشانی مستقل از خدمات تهیه شده از پرداخت 3 باشد تا در صورت تعلیق خدمات مذکور و… تداخلی جهت دریافت پیام های ارسالی ایجاد نگردد.
۵-۱- اطلاع رسانی از طریق هر یک از کانال های ارتباطی شماره ثابت، شماره همراه، ایمیل، پیامک، تیکت اطلاعیه های مندرج در ناحیه کاربری و… به منزله اطلاع رسانی رسمی و سلب مسئولیت از پرداخت 3 می باشد.
۶-۱- مشخصات و شرایط خاص هر یک از خدمات در مراحل ثبت سفارش قابل بررسی می باشد و در صورت تغییر از طریق هریک از راه های ارتباطی به اطلاع کاربران خواهد رسید.
۷-۱- بررسی و رفع درخواست های پشتیبانی و… از طریق هریک از راه های ارتباطی منوط به حفظ اصول خدمات پشتیبانی و ارتباطی می باشد و در غیر اینصورت امکان پیگیری موارد وجود نخواهد داشت.
۸-۱- در صورتی که نوع ناحیه کاربری حقوقی تعریف شده باشد، شخص حقوقی یا شرکت درج شده در ناحیه کاربری به عنوان مالک تمامی خدمات و اطلاعات ناحیه کاربری در نظر گرفته خواهد شد. در نتیجه در صورت بروز هرگونه مشکل دسترسی به ناحیه کاربری یا مالکیت آن، مرجع قضاوت پرداخت 3 بوده و ایجاد هرگونه تغییر در دسترسی ها مشروط بر ارایه مستندات حقوقی مورد نیاز خواهد بود.
۲. امنیت و حریم خصوصی
۱-۲- تحت شرایط خاصی مانند تغییرات مراجع سوم شخص تاثیرگذار و… ممکن است نیاز به تغییر امکانات و مشخصات خدمات گردد که به کاربران اطلاع رسانی گردیده و کاربران نیز هماهنگی لازم جهت اجرای طرح را خواهند داشت.
۲-۲- هرگونه استفاده از خدمات پرداخت 3 به منظور فیشینگ، حملات امنیتی، نت اسکن، وی پی ان، ایجاد اختلال در شبکه پرداخت 3 و یا اینترنت جهانی، تلاش برای نفوذ یا سرقت اطلاعات، تخلف از قوانین ملی، پلیس فتا، جرایم رایانه ای و… ممنوع بوده است و مسئولیت آن بر عهده کاربر می باشد.
۳-۲- پرداخت 3 صرفا ارائه دهنده و زیرساخت خدمات میزبانی می باشد و هرگونه مسئولیت ناشی از محتوای اطلاعات کاربر و کاربری غیر مجاز از خدمات بر عهده کاربر می باشد.
۴-۲- در صورت دریافت اخطار و یا پیامی در خصوص عدم رعایت قوانی کپی رایت، پرداخت 3 نیز حامی این قوانین می باشد و در صورت نیاز نسبت به تعلیق خدمات و پیگیری امور اقدام خواهد نمود.
۵-۲- کاربر و پرداخت 3 موظف هستند نسبت به حفظ حریم خصوصی و محتوای میزبانی شده دقت نموده و از افشای به غیر و یا سوء استفاده از آن جلوگیری کنند.
۶-۲- دسترسی به ناحیه کاربری، ایمیل و یا اطلاعات اصلی به منزله حق پیگیری و درخواست پشتیبانی می باشد بنابر این کاربر موظف است نسبت به حفظ اطلاعات ورود و حساب کاربری خود و جلوگیری از دسترسی توسط افراد غیر دقت نماید و در غیر اینصورت مسئولیتی بر عهده پرداخت 3 نخواهد بود.
۷-۲- رابط های کاربری هریک از حساب های موجود رسما به عنوان نماینده مالک حساب کاربری محسوب شده و مسئولیت هرگونه درخواست و یا تغییر توسط ایشان بر عهده کاربر می باشد.
۸-۲- حوزه برقراری ارتباط، دسترسی و امنیت خدمات ارائه شده توسط پرداخت 3 بر اساس ارائه خدمات در سطح زیرساخت های تحت کنترل این مجموعه می باشد و مسئولیت حفظ امنیت در حوزه محتوای میزبانی شده، اصول امنیت در مفاهیم نرم افزاری، سیستم عامل و سطوح مربوطه بر عهده کاربر می باشد.
۹-۲- کاربر موظف است نسبت به امنیت و صحت محتوای خود پیش از بارگزاری در هریک از بستر های پرداخت 3 اقدام نماید و در غیر اینصورت در صورت شناسایی محتوای ناامن و یا مغایرت با قوانین همکاری با پرداخت 3 توسط سیستم های امنیتی پرداخت 3 مراجع سوم شخص و یا روش های دیگر پرداخت 3 اختیار حذف اطلاعات مذکور و عدم ارائه خدمات را خواهد داشت.
۱۰-۲- در صورتی که کاربر به دلیلی امکان دسترسی به حساب کاربری خود را نداشته باشد، پرداخت 3 می تواند متناسب با شرایط و بر اساس مستندات و اطلاعات قبلی حساب کاربری نسبت به برقراری مجدد دسترسی با حفظ حریم خصوصی کاربر اقدام نماید.
۱۱-۲- در صورت فوت و یا بروز مشکل فورس ماژور (مشکل ناگهانی) برای مالک حساب کاربری امکان برقراری مجدد ارتباط تنها با دریافت نامه رسمی انحصار وراثت، وکالت یا سایر مراجع قانونی ممکن خواهد بود و در غیر این صورت مسئولیتی در خصوص اطلاع رسانی تعلیق و حذف خدمات بر عهده پرداخت 3 نخواهد بود.
۳. ثبت، تمدید و انتقال دامنه
۱-۳- قوانین دامنه های ملی مطابق قوانین مرکز ثبت دامنه ملی به نشان NIC.IR بوده و سایر مسائل اعم از احراز هویت جهت تمدید دامنه و… منوط به ارتباط مستقیم با آن مرکز می باشد.
۲-۳- قوانین دامنه های بین المللی مطابق قوانین بین المللی مراکز ثبت و ICANN می باشد و نتایج حاصل از تغییرات یا تاثیرات مراجع سوم شخص بر عهده پرداخت 3 نخواهد بود.
۳-۳- ایمیل و اطلاعات مالک و یا هر یک از رابط های مالی، اداری و فنی مطابق اطلاعات مندرج در مراحل سفارش و دسترسی های مدیریت دامنه خواهد بود و قوانین ارتباطی، امتیاز و مالکیت بر این اساس و مطابق قوانین مرکز ثبت بررسی خواهد شد.
۴-۳- امکان ثبت دامنه با تعداد کاراکترهای کمتر از ۴ عدد و کاراکتر های فارسی (جز موارد خاص که اعلام گردیده است) وجود ندارد و در صورت ثبت سفارشات مذکور مبلغ مسترد و سفارش لغو خواهد شد.
۵-۳- پیگیری هرگونه درخواست در خصوص دامنه های ملی بین ساعات ۲۳:۰۰ تا ۰۰:۳۰ بامداد به دلیل از دسترس خارج بودن سیستم مرکز ثبت دامنه ایرنیک ممکن نمی باشد.
۶-۳- در صورت اعمال هرگونه تغییر محدودیت و اثرگذاری بر امور مربوط به دامنه توسط مراکز ثبت دامنه و یا سایر مراجع سوم شخص مسئولیتی بر عهده پرداخت 3 نخواهد بود و امکان استرداد مبلغ یا پرداخت هزینه و خسارت وجود نخواهد داشت.
۷-۳- اعلام آزاد بودن دامنه ها بر اساس ارتباط وب سرویس و پاسخ مراکز مربوط می باشد که گاها به دلایلی مانند کش مرورگر (cach) عدم دریافت پاسخ و سایر مسائل فنی ممکن است نامعتبر باشد؛ در این موارد سفارش لغو و هزینه مسترد خواهد شد.
۸-۳- تعرفه تمدید دامنه اعم از دامنه های ملی و بین المللی متناسب با نرخ ارز و سایر مسایل اقتصادی به روز محاسبه و اعمال می گردد.
۹-۳- در صورت ثبت سفارش انتقال دامنه از مرکزی دیگر به پرداخت 3 تا پیش از انتقال کامل و موفقیت آمیز دامنه به این مرکز, مسئولیتی در خصوص دامنه، مدیریت آن و… بر عهده پرداخت 3 نخواهد بود و در صورت عدم انتقال کامل فرآیند مذکور (اعم از کد انتقال نامعتبر, عدم تایید انتقال و…) سفارش لغو و هزینه مسترد خواهد شد.
۱۰-۳- با توجه به پنل مدیریت جامع دامنه های ثبت شده در پرداخت 3 و فرآیندهای اطلاع رسانی مرکز ثبت و… در صورتی که کاربری نسبت به باز کردن قفل دامنه دریافت کد انتقال و ثبت سفارش انتقال دامنه در مرکزی دیگر اقدام نماید، مسئولیتی در خصوص دامنه مذکور بر عهده پرداخت 3 نخواهد بود.
۱۱-۳- کاربر موظف است پیش از تاریخ تمدید دامنه های خود نسبت به پرداخت و تمدید دامنه های خود اقدام نماید و در غیر اینصورت دامنه غیر فعال و سایر فرایندهای چرخه عمر دامنه مطابق قوانین مرکز ثبت طی خواهد شد.
۱۲-۳- در صورتی که کاربر پیش از رسیدن به تاریخ انقضای دامنه خود نسبت به تمدید موفق آن اقدام نکند، مطابق قوانین مرکز ثبت دامنه، قفل می گردد و امکان انتقال، تغییر نیم سرور (NameServer) و سایر امور مدیریت دامنه تا تمدید مجدد آن وجود نخواهد داشت.
۱۳-۳- تمدید دامنه های ملی پس از ۳۰ روز و دامنه های بین المللی پس از ۴۵ روز از تاریخ انقضا شامل هزینه مازاد به تعرفه تمدید می گردد. این هزینه برای دامنه های ملی به میزان تعرفه تمدید و برای دامنه های بین المللی قریب به ۶ برابر تعرفه تمدید می باشد.
۱۴-۳- مطابق قوانین مرکز ثبت دامنه پس از انجام اموری مانند تمدید، تغییر اطلاعات مالک و… دامنه به مدت معینی(عموما ۶۰ روز) قفل خواهد شد که در اینصورت امکان انتقال دامنه وجود نخواهد داشت.
۴. خدمات ارزش افزوده
۱-۴- تهیه نسخه پشتیبان و نگهداری اطلاعات به صورت پیش فرض بر عهده کاربر می باشد و کاربر موظف است همواره نسبت به پیاده سازی راهکار بکاپ برای خدمات خود اقدام نموده تا در صورت نیاز به بازگردانی اطلاعات توسط ایشان مورد استفاده قرار گیرد.
۲-۴- در برخی خدمات مانند هاست اشتراکی فرایند بکاپ هفتگی ذکر شده است. این فرایند و موارد مشابه به صورت اتوماسیون در ساعت خاصی از روز انجام خواهد شد اما ممکن است به دلایلی مانند پر بودن فضای حافظه کاربر معلق بودن اکانت، غیر کاربردی بودن بکاپ موجود و… این نسخه قابل استفاده نباشد. همچنین سیستم بصورت خودکار بکاپ تهیه شده در هفته قبل را حذف و با بکاپ جدید جایگزین می کند. بنابر این مطابق استانداردهای جهانی تهیه بکاپ در نقاط تغییرات مهم سیستم نگهداری در محیطی امن توسط کاربر الزامی می باشد.
۳-۴- فارغ از مواردی که به عنوان ارزش افزوده و رایگان در مراحل سفارش اعلام می گردد در صورتی که نیاز به خدمات مازادی باشد که نیاز به پرداخت هزینه به مرجعی سوم شخص باشد، هزینه مازاد به صورت جداگانه محاسبه و اخذ خواهد شد.
۴-۴- نسخه پشتیبان از خدماتی که از تاریخ سررسید میزان مجاز مصرف فضای حافظه ترافیک ماهانه و … عبور کرده باشند به صورت پیشفرض تهیه نمی گردد و آخرین نسخه بکاپ موجود نیز پس از یک هفته از تهیه بکاپ به صورت خودکار حذف می گردد.
۵-۴- خدمات ارزش افزوده ای چون هدایای باشگاه مشتریان و… در قالب امکانات اضافه و در قالب پیشنهاد ویژه تقدیم حضور کاربران گرامی می گردد که متناسب با تغییر شرایط منعطف و تغییر پذیر خواهند بود.
۶-۴- موجودی حساب کاربری به صورت پیشفرض قابل استرداد نمی باشد و تنها امکان استفاده به منظور ایجاد یا تمدید سفارش می باشد.
۷-۴- هرگونه اقدام به منظور ایجاد اختلال در فرایندهای رایج از استفاده از کدهای تخفیف, پیشنهادات ویژه و … غیر مجاز می باشد و پرداخت 3 مجاز به جلوگیری از اقدامات حاکی از سوء استفاده از امکانات و عدم ارائه خدمات خواهد بود.
۸-۴- خدماتی که ترافیک ماهانه مصرفی آنها نامحدود اعلام شده است وابسته به استانداردها و قوانین زیرساخت و دیتاسنتر هستند. در سرورهای مجازی، ابری و اختصاصی ایران برای ارسال (Send یا آپلود فایل از سرور) محدودیتی وجود ندارد و برای دریافت (Receive یا دانلود فایل در سرور) در صورت مصرف متعارف نسبت به ارسال محدودیتی نخواهد بود، اما در صورتی که میزان دریافت به ۱ ترابایت در ماه برسد، میزان مصرف ترافیک ارسال و دریافت توسط کارشناسان پرداخت 3 بررسی و مقایسه خواهد شد و سپس در صورت مشاهده مصرف نامتعارف هماهنگی های لازم جهت دریافت هزینه مازاد بر سرویس یا محدود کردن ترافیک با کاربر انجام خواهد شد.
۹-۴- ارتقا آنی منابع خدمات مشروط به وجود منابع سخت افزاری و زیرساختی از پیش تامین شده می باشد و در صورتی که سفارش ارتقا نیاز به هرگونه تامین منابع سخت افزاری یا زیرساختی داشته باشد، به صورت آنی انجام نخواهد شد.
۵. مدیریت سرور
۱-۵- به صورت پیشفرض مدیریت تمام خدمات سرور مجازی، ابری، اختصاصی و… بر عهده کاربر می باشد و خدمات پایه شامل نصب سیستم عامل و راه اندازی اولیه جهت امکان برقراری ارتباط با سرور، بر اساس زیر ساخت های فراهم شده در دیتاسنتر می باشد.
۲-۵- به صورت پیشفرض پشتیبانی موارد مربوط به زیرساخت خدمات بر اساس معیار وضعیت دسترسی خدمات از دیتاسنتر تا رسیدن به مرجع سطح ارتباطات سوم شخص، منابع سخت افزاری، خدمات نرم افزاری ارائه شده توسط پرداخت 3 ، کیفیت پهنای باند و سایر موارد زیرساختی در اختیار مجموعه جهت برقراری ارتباط رایگان بوده و سایر موارد بر عهده این مجموعه نمی باشد.
۳-۵- پشتیبانی نرم افزاری خدمات ارائه شده در سطح سرور های مجازی ابری و اختصاصی از لایه سیستم عامل به بعد بر عهده کاربر می باشد و در موارد استفاده از مجازی ساز نیز مدیریت مجازی ساز و ماشین های زیر مجموعه به عهده کاربر می باشد.
۴-۵- پشتیبانی نرم افزاری خدمات هاست اشتراکی در خصوص اموری مانند رفع مشکلات، طراحی سایت، بهینه سازی کدها و به روز رسانی ماژول ها که مرتبط با میزبانی وب نمی باشد به عهده کاربر می باشد.
۵-۵- تهیه نسخه بکاپ به صورت کلی فارق از موضوع مدیریت سرور و خدمات پرداخت 3 می باشد و حتی در صورت پیاده سازی اولیه تنظیمات بکاپ توسط پرداخت 3 مانیتورینگ و پیگیری تهیه بکاپ، صحت استمرار این فرآیند و نگهداری بکاپ در محیطی امن و مستقل از خدمات ارائه شده جهت استفاده از موارد مورد نیاز الزامی و بر عهده کاربر می باشد.
۶. نمایندگی و همکاری در فروش
۱-۶- خدمات پشتیبانی و رفع مشکلات کاربران زیر مجموعه نمایندگان فروش پرداخت 3 بر عهده ایشان می باشد و پرداخت 3 به صورت مستقیم امکان پشتیبانی و پیگیری مستقیم موارد مذکور را نخواهد داشت.
۲-۶- رعایت اصول پرداخت 3 همچون صداقت، شفافیت، رضایتمندی کاربر، کیفیت خدمات و پشتیبانی، صحت احراز هویت کاربران، حفظ حریم خصوصی کاربران و… برای تمام نمایندگان محترم الزامی بوده و در صورت تکرار عدم رعایت موارد مذکور حساب نمایندگی لغو خواهد شد.
۳-۶- مسئولیت ارائه خدمات کامل و با کیفیت تا انتهای دوره سررسید به کاربران زیر مجموعه هر نمایندگی به عهده نماینده می باشد و نماینده متعهد است تا زمان اتمام دوره ارائه خدمات به کاربران خود حساب نمایندگی خود را متناسب با خدمات تمدید نماید.
۴-۶- مسئولیت تمام عواقب ناشی از دستوراتی که سهواً یا عمداً از سمت ماژول های نمایندگی خدمات میزبانی وب یا دامنه از سمت سیستم مدیریت مشتری یا سایر راه های ارتباطی نمایندگان محترم به این مجموعه ارسال شود، بر عهده نمایندگان می باشد و هیچ مسئولیتی در خصوص علمکردهای مذکور بر عهده پرداخت 3 نمی باشد.
۵-۶- حفظ حریم خصوصی اطلاعات و محتوای میزبانی شده کاربران زیر مجموعه، بر عهده نماینده می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در این رابطه، مسئولیت و عواقب آن بر عهده ایشان می باشد.
۶-۶- سیستم همکاری در فروش به صورت اتوماسیون و بر اساس کوکی سیستم ها عمل می کند که در صورت عدم ثبت خودکار همکاری در فروش (به هر دلیل منقضی شدن کوکی کاربر و…) امکان تخصیص دستی همکاری در فروش نخواهد بود.
۷-۶- درصد سود و خدمات تحت پوشش طرح همکاری در فروش مطابق اطلاع رسانی های وبسایت و تیم فنی خواهد بود.
۸-۶- همکاری در فروش تنها شامل اولین پرداخت هر سفارش می گردد و واریزی های مربوط به تمدید خدمات مشمول قانون همکاری در فروش نمی باشد.
۹-۶- همکاری در فروش تنها شامل خدمات میزبانی (سرور اختصاصی، سرور مجازی، هاست) به جز پلن های اختصاصی و موارد خاص می گردد و برای خرید یا انتقال دامنه سود همکاری در فروش ارایه نخواهد شد.
۷. اصول پرداخت و امور مالی
۱-۷- صورتحساب مربوط به هر یک از خدمات ارائه شده توسط پرداخت 3 پیش از زمان سررسید آن به صورت آنلاین صادر، در ناحیه کاربری نمایش و از طریق یکی از راه های ارتباطی به کاربر اطلاع رسانی خواهد شد و کاربر موظف است پیش از این موعد سررسید، نسبت به پرداخت آن از طریق هر یک از راه های پرداخت آنلاین، واریز به حساب، درگاه های تلفن و… اقدام نماید.
۲-۷- در صورتی که پرداخت صورتحساب های هر یک از خدمات از راه های پرداخت آفلاین و… صورت پذیرد، پرداخت صورتحساب به منزله ثبت فیش با اطلاعات کد پیگیری و… صحیح و دقیق و تأیید نهایی پرداخت صورتحساب مربوطه می باشد.
۳-۷- در صورتی که صورتحساب مربوط به یکی از خدمات تا موعد سررسید آن پرداخت نگردد، پرداخت 3 موظف به نگهداری اطلاعات میزبانی شده و یا مرتبط با آن خدمات تنها مطابق ایمیل ها و سایر اطلاع رسانی های قبلی آن خدمات می باشد و عدم پرداخت صورتحساب تا تاریخ سررسید به منزله رضایت کاربر نسبت به حذف تمام محتویات مرتبط با آن خدمات می باشد.
۴-۷- تعرفه های درج شده برای هر یک از خدمات در مراحل سفارش و یا پیش فاکتور و صورتحساب های مرتبط، بر اساس شرایط زمان سفارش می باشد و متناسب با شرایط اقتصادی، تورم و نوسانات ارز تغییرپذیر می باشد، بنابراین ممکن است مبلغ تمدید هر یک از خدمات خصوصاً خدماتی که به نوعی وابسته به نوسانات ارز هستند، متناسب با شرایط، افزایش و یا کاهش داشته باشند.
۵-۷- تعرفه های مربوط به زمان فروش های ویژه و کدهای تخفیف مناسبتی و… بر اساس شرایط مذکور برای آن فروش ویژه و یا کد تخفیف محاسبه می گردند و در صورتی که شرایط برای خرید اولیه صادر گردیده باشد، هزینه تمدید و… بر اساس تعرفه های اصلی خدمات محاسبه خواهند شد.
۶-۷- بازه های زمانی مربوط به فروش خدمات مانند دوره ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، سالانه و… بر اساس تاریخ میلادی و در زمان خاصی از روز طبق تنظیمات اتوماسیون سیستم محاسبه می شوند بنابراین ممکن است به دلایل متفاوت مانند تفاوت تعداد روزهای ماه، زمان اجرای فرآیند خودکار تعلیق خدمات و… بازه زمانی که سرویس در دسترس کاربر می باشد با بازه زمانی خریداری شده به صورت دقیق همخوانی نداشته باشد و این زمان اندکی کمتر باشد و این مورد پیش از خرید با پذیرش گزینه (مطالعه و پذیرش قوانین) به کاربر اطلاع رسانی شده است.
۷-۷- زمان سررسید بعدی خدمات بر اساس زمان ثبت سفارش و یا سررسید قبلی می باشد بنابراین فارغ از زمان پرداخت کاربر سرویس بر اساس تعداد روزهای خدمات از زمان های مذکور ارائه می گردد.
۸. قانون بازگشت وجه
۱-۸- در صورت درخواست لغو کاربران تا ۷ روز پس از ثبت سفارش تمام مبلغ لغو شده در خصوص خدماتی که شامل این قانون می گردند بدون قید و شرط به موجودی کاربر و یا به شماره کارت استفاده شده هنگام پرداخت مبلغ مسترد می گردد.
۲-۸- ثبت درخواست لغو از طریق ناحیه کاربری ایمیل و یا تیکت به منزله رضایت کاربر از حذف غیر قابل بازگشت اطلاعات و محتوای خدمات می باشد.
۳-۸- خدمات ثبت دامنه، آی پی اضافه، لایسنس کنترل پنل، سرور های مجازی، سرورهای ابری و سرورهای اختصاصی داخل و خارج از کشور و دیگر مواردی که منجر به پرداخت به مراجع سوم شخص یا پرداخت های ارزی غیرقابل استرداد از سمت پرداخت 3 می شود، مشمول قوانین بازگشت وجه نمی شوند.
۴-۸- کاربر موظف است هنگام اعلام درخواست خود مبنی بر استرداد وجه پرداخت شده عینا اطلاعات کارت یا حساب مبدا هنگام پرداخت به این مجموعه را اعلام نماید و در صورتی که اطلاعات اعلامی با موارد ثبت شده مغایرت داشت به منظور جلوگیری از مشکلات مالی و پولشویی از استرداد وجه به حساب غیر پرهیز خواهد شد و در صورتی که در شرایط خاص استرداد صورت گیرد مسئولیتی بر عهده پرداخت 3 نخواهد بود.
۵-۸- در صورتی که فردی از طرق مختلف نسبت به سوء استفاده از قانون بازگشت وجه و ایجاد اختلال در فرآیند کاری پرداخت 3 اقدام نماید، واحد امور حقوقی پرداخت 3 می تواند مورد را بررسی، پیگیری و به اقتضای مورد عمل نماید.
۶-۸- در صورتی که کاربر پس از ۷ روز مهلت بررسی خدمات درخواست لغو ثبت نماید، امکان استرداد هزینه پرداخت شده وجود نخواهد داشت و در موارد خاص در صورتی که بصورت مکتوب از سمت تیکت توسط واحد پشتیبانی مهلت بیشتر از ۷ روز ارایه شده باشد، هزینه تنها به موجودی حساب کاربری مسترد می گردد.
۷-۸- استرداد هزینه شامل موارد غیر مجاز و نامتعارف نمی گردد و در صورتی که از هریک از خدمات برای کاربری های غیر مجاز ذکر شده در قوانین استفاده شود امکان بازگشت وجه حتی در ۷ روز ابتدایی خرید وجود نخواهد داشت.
۹. فورس ماژور، سلب مسئولیت و…
۱-۹- تمام خدمات ارائه شده توسط پرداخت 3 به منظور میزبانی خدمات وب سایت، نرم افزارهای تحت وب، پورتال های فروشگاهی، شرکتی، سازمانی و… ارائه گردیده است بنابراین هرگونه استفاده از این خدمات به منظور کاربری های غیرقانونی، متناقض با قوانین ملی و یا کاربری های خاص مانند وی پی ان، ایمیل مارکتینگ، گیم سرور و یا آپلودسنتر مطلقاً ممنوع می باشد و در صورت نیاز به هر کاربری خاص باید حتماً پیش از سفارش رسماً و به صورت مکتوب با کارشناسان مجموعه هماهنگ گردد.
۲-۹- قوانین خاص هر یک از خدمات نیز که به صورت جداگانه در سایت اصلی و ناحیه کاربری مطرح گردیده است، شامل این توافق نامه می باشند و مطابق شرایط و موارد مذکور ویژه هر یک از خدمات خواهد بود.
۳-۹- پرداخت 3 در خصوص بروز حوادث غیرمترقبه و یا غیرقابل پیش بینی مانند زلزله، سیل، طوفان، آتش سوزی، مشکلات ناشی از بروز تداخل در سیستم های پیش نیاز و یا بسترهای ملی، حواله های ارزی، تحریم و قطع همکاری شرکت ها و مؤسسات خارج کشور و… که تحت کنترل این مجموعه نمی باشد و ممکن است موجب ایجاد تداخل در ارائه خدمات گردد مسئولیتی بر عهده ندارد بنابراین کاربر موظف است در بازه های زمانی معین نسبت به تهیه نسخه پشتیبان و نگهداری آن در سیستم محلی (Local) خود اقدام نماید تا در مواقع ضروری قابل استفاده باشد و در صورت بروز شرایط فوق امکان استرداد و پرداخت خسارت نخواهد بود.
۴-۹- در صورت تغییر هر یک از موارد این توافق نامه و یا به روزرسانی آن، نسخه جدید در سایت قابل مشاهده خواهد بود که تمام اصلاحیات و موارد جدید نگاشته شده در این توافق نامه هنگام استناد به آن معتبر می باشد و کاربر موظف است در بازه های زمانی معین و هنگام تمدید خدمات خود حتماً این توافق نامه و به روزرسانی های آن را مطالعه نماید تا به صورت آگاهانه نسبت به پذیرش و عمل به این توافق نامه متعهد گردد.
۵-۹- مالکیت، مدیریت و حقوق بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و خدمات ارزش افزوده ارائه خدمات در پرداخت 3 از جمله IP های تخصیص یافته به خدمات هاست اشتراکی، سرورهای مجازی و اختصاصی کاربران متعلق به این مجموعه می باشد و حداکثر تلاش بر پایداری و استمرار این خدمات خواهد بود اما در مواقع ضروری، پرداخت 3 پس از اطلاع رسانی به کاربران می تواند موارد مذکور و از جمله IP های تخصیص یافته را تغییر دهد و یا جابه جا نماید.
۶-۹- عدم رعایت هر یک موارد مذکور در این توافق نامه و سایر موارد مذکور سایت و ناحیه کاربری، به منزله سلب مسئولیت خدمات رسانی، اطلاع رسانی و رفع الزام انجام سایر موارد توافق نامه توسط پرداخت 3 خواهد بود و در صورتی که کاربر هر یک از موارد مذکور را نقض نماید و یا نسبت به انجام آن با کارشناسان مجموعه همکاری ننماید، پرداخت 3 می تواند تا زمان رفع موارد، خدمات را معلق و مسدود نماید.
۷-۹- در صورت بروز هرگونه اختلاف و یا مشکل در امور مذکور، مخاطب یا کاربر عزیز می تواند با واحد امور حقوقی پرداخت 3 و از طریق بخش تیکت در ناحیه کاربری مورد را بررسی، پیگیری و رفع نماید.
۸-۹- همچنین در صورت وجود هرگونه اختلاف می توانند به داور مورد اعتماد طرفین که در مرحله اول هیئت مدیره شرکت پرداخت 3 می باشد مراجعه نمایند و در صورت باقی ماندن اختلاف به مراجع ذی صلاح مراجعه نمایند.